Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet je met van die goedkope solarlampen voor in de tuin omgaan?

Ik heb verleden jaar van die goedkope solarlampen op mijn terras in de bloembakken gezet. Die stonden er natuurlijk ook als het regende. Ook in de winter liet ik ze staan in de sneeuw en bij die strenge kou. Nu doet er nog maar eentje het. Je kunt ze niet beschermen tegen regen en kou, maar helpt het als je ze 's winters binnen haalt? Of hebben ze een bepaalde levensduur die ook niet verlengd wordt door ze binnen te halen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Kou lijkt me niet heel goed voor batterijen. Denk maar aan de accu's van auto's. Bij ons stonden ze ook de hele winter buiten. Nu halen we ze binnen.
Wij hebben er andere oplaadbare batterijen in gedaan. Toen deden ze het weer.
Groet,
Thijs

Toegevoegd na 16 uur:
www.tuin-thijs.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb ze hier al een aantal jaar en ze doen het nog steeds en ze staan in de winter ook buiten dus of het daar aan ligt betwijfel ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Solar lampen is doorsnee genomen rommel,als je een beetje resultaat wil hebben zit er ook een prijskaartje aan.
En de wat duurdere worden verkocht bij een goede zaak,en die kunnen ook vertellen wat de levensduur is van die lampen,mijn ervaring is,de goedkopen doen het hooguit 3 maanden.En dan nog met zo,n akelig flauw lichtje.
(Lees meer...)
burgos
13 jaar geleden
je kunt deze lampen vaak voorzien van oplaadbare batterijen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing