Is Groupon werkelijk zo voordelig?

Je ziet van die leuke aanbiedingen.

burgos
12 jaar geleden
in: Wonen
2.2K

Het beste antwoord

Ja en nee. Sommige 'aanbiedingen' zijn pure oplichterij, dan wordt op de website die het verkoopt het artikel HEEL duur aangeboden maar via groupon voor een normale prijs waardoor mensen denken dat het voordelig is.
Ook worden er soms erg hoge verzendkosten gerekend die je niet in de groupon aanbieding ziet.
Ik vind het geweldig voor de eet goedkoop aanbiedingen, hardware en services iets minder YMMV
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Weet genoeg, bedankt

Andere antwoorden (3)

Ik vind Groupon een heel slim concept, maar ook deels nepperij: de aanbiedingen zijn nl meestal lang niet zo voordelig als de website doet geloven en soms kun je de mega-aanbiedingen elders gewoon nog goedkoper krijgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.hirsi.nl/groupon-populair-maar-lang-niet-altijd-echt-goedkoop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat jouw website?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee:))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ben je ook makkelijk te overtuigen... Jouw antwoord staat namelijk precies op die website. Dat is natuurlijk helemaal geen goed onderbouwd argument.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het klopt wel wat er staat op deze website, ik heb het namelijk zelf ervaren.
Als je hetgeen je toch al van plan was te doen , in het tijdbestek dat Groupon het aanbied .....Zeker. Echter kan een aanbieding zo populair zijn dat je een flexibele agenda moet hebben. Met name voor de adverteerder is het in veel gevallen, een te populaire reclamestunt. Waardoor die er zich op verkeken heeft.

Toegevoegd na 8 minuten:
Indien je artikelen koopt, moet je er rekening mee houden dat garantie. Ineens niet via Groupon verloopt. Dit kan langslepende gevolgen hebben met ontevredenheid.
12 jaar geleden
Die groupon gasten zijn echt ratten. Ik had een keer zon groupon gekocht om te poolen in ons plaatselijke pool cafe. In het cafe staan ongeveer 30 pool tafels en er waren zo'n 5 bezet. Dus ik zeg "wij willen graag een tafel" en geen probleem. Dan zeg ik, ik wil graag met groupon en dan is t ineens vol. Blijkt dus dat er 2 tafels "gereserveerd" zijn voor groupon en die 2 waren toevallig net bezet... serieus oplichters