Welke klusbedrijven geven starters gedurende een bepaalde periode korting?

Ik heb vernomen dat bepaalde klusbedrijven starters een percentage korting geven. Nu kan ik dit niet natrekken. Heeft iemand ervaring of ergens zwart op wit kunnen vinden dat dit mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
3.3K

Het beste antwoord

Je kan altijd vragen om korting! Wat ook handig is om het klusbedrijf te vragen naar alternatieven of mogelijke besparingen. Zij hebben vaak ervaring en kunnen alternatieven goedkoper aanbieden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Is niet alleen voor starters.... Gewoon vergelijken en onderhandelen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gamma geeft 3 maanden 10 % korting als je kan aantonen dat je aan het verhuizen bent en niet aan het verbouwen bent. Bv als je je huis net hebt gehuurd je huur contract. Succes