Mijn haan kraaide afgelopen nacht om half 4, waarom zou hij dat doen?

We wonen(nu nog) in Zuid-Holland, het is niet aarde donker vanwege de kassenverlichting, maar wel donker natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

ja hoor, dat kan de hele nacht door gebeuren, meestal heeft hij een andere haan horen kraaien, of een kat gehoord, of hij was gewoon even wakker.
Onze haan hoor ik( als ik wakker ben) iedere nacht, als reactie op een van de hanen van de buren.
Meestal pas na tweeën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hij zal wakker zijn geschrokken van vuurwerk (een melkbus wellicht?), en dus niet hebben gekraaid omdat het licht werd maar omdat er een lichtflits met knal was.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het duurde een halfuur ongeveer.
Misschien heeft hij naar gedroomd! Óók pluimvee heeft dat weleens....