Wanneer zijn er dozen in de supermarkt?

Wat is een goed moment om dozen te halen in de supermarkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
6.5K

Het beste antwoord

door langs te gaan. vragen aan een vloermedewerker. (geen kassa) wanneer er weer gevuld wordt waarbij dozen beschikbaar zijn. bij vers zijn er maar weinig bruikbare dozen, terwijl bij houdbaar (en voornamelijk de koekjes) er genoeg dozen zijn.

eigenlijk het beste moment is als er houdbaar wordt gevuld.

definitie van dozen is ook groot. chips dozen zijn groot en onpraktisch en niet steving. de koekjes dozen daarin tegen zijn een stuk bruikbaarder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Rond sluitingstijd, Dan zijn de vakkenvullers bezig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vakkenvullers zijn de hele dag aan aan het vullen. Gelukkig maar, anders waren de helft van de schappen leeg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar de meeste zijn s'avonds aanwezig . Dat is athans bij de jumbo het geval.
Op de dag nadat ervaren gevuld zijn. Vogel uit opwelde dag er gevuld word en ga de ochtend erna. Dan zijn er genoeg! Als je veel dozen nodig hebt of bijv bananendozen kun je het ook aangeven bij de groentenman/vrouw. Misschien bewaren ze dan voor jou.
Als het om de boodschappen gaat en je irriteert je dat er geen dozen zijn: een plastic zak kun je heel klein opvouwen en altijd in je binnenzak bij je stoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Met 'ervaren' bedoel je denk ik "de vakken", Sereph. Maar 'Vogel uit opwelde' kan ik niet thuisbrengen. Kan je die zin ook herschrijven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Excuus, soms maakt m'n iPhone er zelf woorden van en ik heb het idd niet nagelezen. Ervaren moest zijn: op de dag nadat er vakken gevuld zijn. Vogel uit op welke dag er gevuld wordt. (in de zin van uitvogelen, uitzoeken ;) )
Amadea
12 jaar geleden
Oké, bedankt voor de uitleg!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien in de stad, maar her in de achterhoek niet ;)
Vraag het even aan de bedrijfsleider,als je meerdere dozen nodig hebt, Die is blij er van af te zijn
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Jawel maar als jij ze nodig hebt wil hij ze misschien wel even apart zetten, vragen kan altijd, en dan heb je meteen de goede maat.
Ps Volgende week in de kersttijd zal hij/zij minder tijd voor dat soort dingen hebben, dus wacht niet te lang
Vraag gewoon aan het personeel of ze een X aantal (bananen)dozen apart houden en dat jij op bijv. 15 december erom komt. Bij ons in de winkel doen ze dat altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het rustig is bij Appie de hele dag, als het druk is de hele dag nauwelijks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit ligt aan de supermarkt.
bij sommige staan nog steeds dozen bakken. andere super markten verscheuren automatısch alle dozen.
dus je kan het beste als je dozen nodıg heb de dag of 2 dagen van te voren even vragen of ze dozen voor je achter wıllen houden.
en zeg daarbıj hoeveel je er nodıg heb. dan krıjg je ze