Ik heb vandaag om 16.00 uur iets besteld op zalando.nl. Wanneer kan ik dit verwacht?

Ik kan het niet op de website vinden.
Het gaat om schoenen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
35.3K

Het beste antwoord

Dat zal overmorgen op zijn vriegst worden:

Hoe verloopt de verzending?

* Nadat u de bestelling heeft geplaatst bij Zalando ontvangt u een bevestigings e-mail op het door u opgegeven e-mailadres. Hierna wordt uw bestelling bij ons in werking gezet. Bestellingen voor 15:00 uur worden nog dezelfde dag verwerkt.
* Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, wordt het pakket overgedragen aan Selektvracht. Zodra uw bestelling bij Selektvracht is, ontvangt u van Zalando een tweede e-mail met hierin een trackingcode. Deze code kunt u invullen op de website van Selektvracht. U kunt nu precies volgen waar uw bestelling zich bevindt.
* De bezorger van Selektvracht biedt u het pakket thuis aan. Als u niet thuis bent wanneer uw pakket bezorgd wordt biedt Selektvracht u het Zalando pakket de volgende dag opnieuw aan. Selektvracht biedt het pakket vier keer aan voordat het pakket wordt teruggestuurd naar het magazijn van Zalando.

Op welke tijden levert selektvracht?

Selektvracht heeft verschillende leveringsmomenten per dag. De levering vindt doordeweeks in de middag of in de avond plaats. Op zaterdag alleen in de ochtend. Op zondag en maandag wordt er niet geleverd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij mij kwam Zalando een dag of 3 na de bestelling.
Hou je mail in de gaten: Als het goed is krijg je nog een bevestiging waarin wordt vermeld wat ongeveer de levertijd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik sluit me geheel aan bij mijn voorganger. De bestellingen die ik heb gedaan kwamen vanuit Duitsland. Inderdaad word je vantevoren op de hoogte gesteld en kun je de status van verzending volgen. Als daar op een gegeven moment staat dat de chauffeur onderweg is kun je het diezelfde dag, middag meestal, verwachten. In dit geval denk ik aan zaterdag.