Wat zijn dit voor beestjes (zie foto)?

Nogmaals deze vraag.. Maar nu met een betere foto. Deze foto is ook maximaal ingezoomd, het beestje zelf is denk ik zo rond de 3 mm. Een soort van zuignapje met een staartje. Een hele tijd zitten ze er niet, maar ineens zitten er dus een stuk of 20, vaak aan het plafond. Ook hangen ze aan een web/draadje(?) in de lucht. Ik heb ze nog nooit gezien en op internet kan ik er ook niks over vinden. Iemand enig idee wat dit voor beestjes zijn?
Ze zijn dus klein, donker (met iets of wat grijs lijkt wel) en ze lijken op een soort zuignapje met een staartje (dat staartje staat op recht overeind, is goed te zien op te foto). Het zijn geen zilvervisjes, dat is zeker.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het lijkt op de familie van het zilvervisje...namelijk het ovenvisje. Zoek dit maar eens op. Het ovenvisje is vleugelloos en heeft een lengte van 0.7 tot 1,2 cm. Bedekt met fijne schubben. Kleur donkergrijs, donkerder dan het zilvervisje (duidelijk gespikkeld). Iets groter dan het zilvervisje, bovendien iets meer behaard, langere antennen en staartdraden. Misschien dat je hier iets aan hebt.

Bronnen:
http://dier-en-natuur.infonu.nl/diversen/2...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100