ik heb 3 cilinders nodig en een oplegslot maar ik zou die graag met de zelfde sleutel hebben. welk merk moet ik hebben of waar kan ik die bestellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

bij de betere ijzerhandel/sloten zaak. de combinatie die jij wilt moet zeer waarschijnlijk besteld worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze ooit bij de gamma gezien, een pakket met drie sloten en allemaal dezelfde sleutels, ik weet niet of het er nu nog is maar het kijken of informeren waard!