Ik heb voor het kopen van mijn nieuwe woning de goedkoopste notaris in Amsterdam nodig. Hebben jullie advies???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Om de goedkoopste notaris te vinden zou je offertes kunnen aanvragen bij meerdere notarissen uit de regio Amsterdam. Sites als https://offertebank.nl/notaris/hoe-vergelijk-ik-notarissen geven hier goede informatie over, je kan er ook vrijblijvend meerdere offertes aanvragen bij notarissen uit de regio Amsterdam

Antwoorden (1)

Van Ligten & Van Ligten te Hilversum is volgens www.degoedkoopstenotaris.nl de goedkoopste notaris in jouw omgeving voor het kopen van een woning.