Ik denk dat jelle gelijk heeft en dat het de rups van een pijlstaartvlinder is. Als je het nou echt zeker wilt weten, kan ik je aanraden je vraag te stellen op vlindernet.nl. Dat heb ik ook gedaan bij de vraag over een ander beestje (http://www.goeievraag.nl/vraag/beestje.23976) en ik kreeg daarop dezelfde dag nog antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is de rups van een pijlstaart vlinder. Welke soort specifiek weet ik zo niet.

Toegevoegd na 9 minuten:
Heeft wel iets van de ligusterpijlstaart
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een hond, zo te zien een Jack Russel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weet ik niet ik wou alleen zeggen:wat een mooi beestje zo zeg!!!