Weet iemand wat dit gevelbordje betekend?

Dit bordje zit op de gevel van een monument in Hoorn, gebouwd in het jaar 1846. Nu ben ik benieuwd wat dit betekend, nergens kan ik iets vinden. Het adres van het pand is Grote Noord 155. Op het bordje staat de letter 'A' met een pijl naar linksonder.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Ik heb een tijdje zitten zoeken, kom ook het dichts hierbij, of daar heeft een gasleiding gelopen of ligt er nog. Alleen kan ik het niet hardmaken met een bron. Wel alle gevelborden wat aardgas aanduid heeft een A.En een pijl wijst de kant, route of plek aan. Ook komen pijlen voor in gemeente en familie wapens. Maar jouw bordje heb ik niet gevonden