Wat betekent het als een kip op je schouder klimt? Of wat wil hij/ zij dan? Zonder het antwoord : hoger zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.8K

Antwoorden (3)

dat betekent allereerst dat het een tam beestje is die geen angst heeft voor jou.
mogelijk wil ze een lekker hapje, of een kroeltje als ze dat gewend is.

als ik bezig ben in de voliere met jonge kauwen, willen ze ook steeds op m'n schouder zitten, en tetteren in mijn oor om een lekker hapje.
Rieneke1
12 jaar geleden
Je hebt een knuffelkip ;-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of ze fluistert een geheimpje in je oor, of ze wil een geklutst ei leggen, of van het uitzicht genieten.
En een kip is in alle gevallen een zij, anders heette ze wel haan.
In ieder geval stelt ze vertrouwen in jou,anders deed ze het niet.