wie weet waar dit voor gebruikt wordt? En wat het dus is?

onder lichte druk zakt het in elkaar!
het is van plastic!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blijft hij dan ook inelkaar, of plot ie weer open als je los laat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en draait het een kwartslag als het inelkaar zakt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij draait idd een kwartslag en als je hem loslaat dan plopt hij direct weer omhoog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wiccalife, ben benieuwd of je het antwoord hebt!?

Antwoorden (7)

fruitmand?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was ook mijn eerste gedachte maar als er veel fruit in ligt dan zakt hij in elkaar!
Een 'cache-pot', omhulsel van een bloempot?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt op het geraamte van een lampenkap. Dus dat de stof er nog niet/niet meer omheen zit. Alleen moet je hem dan omgedraaid houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit alleen geen gat in voor het snoer en de bevestiging van de spaarlamp.
Kijk als er nou stof omheen zou zitten dan zou ik zeggen een wasmand. Ik heb zelf namelijk een dergelijk ding voor op de camping en die floep je zo open en dicht, maar dat is dus een mand voor vuile was. Er zit nog een tasje bij om het (ingeklapte) geheel dan in te stoppen. Maar of dit één is zonder stof....?
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is maar een heel klein dingetje. Bovenkant diameter 16cm en onder 14 cm. Dus lijkt mij niet geschikt voor was.
Misschien voor een paar sokken ;)
Het kan een kapje zijn voor boven in je regen pijp. Er komt dan geen vogel in en het houd de meeste grote stukken bladeren tegen. Maar het zou ook net zo goed een onderdeel van een spelletje kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het lijkt ook op een klein vang netje voor een bal, een soort basketbalnet ?

ik heb vroeger zo iets gehad voormijn kinderen, alleen dan zat er nog een soort haakje aan om aan de deur te hangen, maar dat haankje kon je er zo op en af zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan moet de onderkant toch open zijn? Anders komt die bal er niet meer uit lijkt mij...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oja haha dom van me klopt
Een vuilnisbakje? Als je er een plastic pedaalemmerzakje in doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt mij niet goed! Als ik er al plastic bovenop leg dan zakt hij al in!