mijn komkommerplanten staan in volle grond en gaan steeds dood, wat doe ik hieraan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
5K
Kimath
12 jaar geleden
Misschien door die bacterie ;)

Antwoorden (4)

het is waarschijnlijk te koud voor die planten, en anders kan het liggen aan de zuurtegraad of de hoeveelheid voedingsstoffen in de grond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer er een zak plastic over heen te doen in de zon zetten en genoeg water geven dan moet het lukken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
slakken vinden komkommers heerlijk. Daarbij willen komkommers veel water, zeker bij veel warmte.
Heb je al gekeken of er niets bij de wortels zit te vreten? Tenslotte: Komkommerplanten zijn niet sterk: Direct uit de winkel buiten in volle zon & wind zetten leidt onherroepelijk tot de dood, bij het weer wat we hebben gehad: Eerst een paar dagen in de schaduw & uit de wind buiten, daarna pas uitplanten (Of een klein kasje om de plant heen bouwen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ze beter zaaien, die je koopt zijn kasplanten
Neem dan de gewone gele komkommer, die doet het redelijk goed buiten, maar eigenlijk nog veel beter, zaai augurken, die laat je lekker dik worden en die kan je eten als komkommer, heel erg smakelijk en dat gaat prima buiten!
kan je nu zaaien.