Hoe kan ik mijn kippen leren niet bang te zijn voor mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2.3K

Antwoorden (6)

Geef ze zelf eten en laat duidelijk zien dat jij het bent die ze voert. Blijf desnoods bij het eten staan. Het zal niet zo heel lang duren voordat ze dat snappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er gwn eens tussen gaan zitten pak een boek mee en ga lekker bij ze op de grond zitten lezen! Dan wennen ze aan je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door als je hun eten geeft door je knieen gaan , en t voer rond je heen legt, en zachtejes praat zonder plotselinge bewegingen te maken, na een paar dagen zijn ze eraan gewend en kan je zelfs je kippen aaien...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk eens aan een haan !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet zulke rare gezichten trekken, gewoon lief en aardig kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ze beter vanaf kuiken al hebben en opvoeden!