mijn vriend zit in hechtenis mijn meubels staan in zijn huis, mag ik de spullen weghalen ,ik kan bewijzen dat ik ze heb gekocht

ik wil de relatie stoppen ,maar kan ik mijn gekochte spullen zomaar uit zijn huis halen,de politie kon mij geen antwoord op geven en ik weet ook niet wie zijn advocaat is

Weet jij het antwoord?

/2500

Ervan uitgaande dat je een sleutel hebt, en dus toestemming in het huis te komen (want dat doe je al een tijdje blijkbaar) kan je de spullen gewoon op halen. Ik zou dan wel alle bonnetjes en dus bewijsmateriaal meenemen voor het geval iemand het niet vertrouwd en de politie belt. Als je zelf ook ingeschreven staat op dat adres is er helemaal niets aan de hand en kan je alles gewoon meenemen. Dat is het formele antwoord. Natuurlijk ken ik je situatie niet en weet daarom ook niet waarom je de relatie wilt stoppen. Het zou erg netjes zijn tegen je vriend te zeggen dat je de relatie wilt stoppen. Als je bang bent dat hij daar heel moeilijk over doet kan je eerst je spullen weg halen en het dan tegen hem zeggen. Zomaar spullen weg halen (ondanks dat ze van jezelf zijn) en hem niets laten weten is niet netjes.

als jij idd kan aantonen dat de spullen van jou zijn dan mag dat, ik zou op die dag ook zeker de politie informeren dat jij je spullen er uit haalt zodat hun er van weten mochten andere mensen de politie bellen, en ik zou je vriend ook even op de hoogte brengen dat jij de relatie beeindigd

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100