Iemand idee wat je met dit doosje kan doen?

Bij tupperware heb ik een uiensnijder gekocht in het groen daarbij kreeg ik een kadootje. Dat is een heel klein bakje met een magneet onderop, er zit een blauw dekseltje op met een geel dopje erin. Heeft iemand idee wat dit voor bakje is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat kadootje is een zogenaamd 'grabbeltje', (demonstratrice-jargon), en het is niks meer of minder dan een koelkastmagneetje in de vorm van een magnetronschaal uit de 'Crystal Plus'- lijn. Het origineel waar dit magneetje naar is gemaakt is een magnetronschaal van diezelfde materialen, met een geel ventielklepje voor het laten ontsnappen van de stoom. Naast de Crystal PLus zijn er meer tupperware-favorieten uitgevoerd in koelkastmagneet- of sleutelhangerformaat. Ze zijn nadrukkelijk niet bedoeld om anders dan als sleutelhanger of koelkastmagneet te gebruiken ; je kunt deze dus niet in de magnetron stoppen.

Je hebt denk ik een Turbo Chef gekocht in de kleur groen. Is voor veel meer dingen erg handig. Dat bakje is idd een magneetje. Een kado van de demo. Tip: Stop de mesjes van de Turbochef niet in de vaatwasser, dan worden ze bot + het trekkoordje ook niet. En spoel altijd je bakje met koud water om, anders gaat de etens lucht zoals ui niet meer uit je bakje. Verder maak ik er altijd eiersalade in, of tonijnsalade.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100