Is er een manier om je sleutels aan een ring te krijgen zonder je nagels te beschadigen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
8.2K

Het beste antwoord

Daar gebruik ik altijd een schaar voor, zo een die een smalle punt heeft en naar boven toe steeds dikker metaal. Je duwt de punt tussen het uiteinde van de sleutelring en schuift die vervolgens verder naar achteren. Dan is er genoeg ruimte om de sleutel ertussen te kunnen stoppen.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met kans op uitschieten met als gevolg een bloedbad?
Dat is deze onhandige ziel eens overkomen!
Amadea
13 jaar geleden
De scherpe rand moet je natuurlijk van je af houden en naar achteren duwen.....

Andere antwoorden (5)

ja, je kan de ring iets openwippen met een mes bijvoorbeeld, je nagel is gewoon een plat scherp voorwerp en als je een vervanger daarvoor gebruikt meot dat gewoon kunnen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan de sleutel in een hoek op de ingang van de ring zetten. Door er flink druk op te zetten, zal de ring uiteen wijken en kun deze door het gaatje in de sleutel wurmen.
paulus811
13 jaar geleden
Het kan ook als je het aan een ander laat doen. Danbeschadig je jeeigen nagels ook niwt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je nagels van te voren knippen of zoals ik doe afbijten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Steek iets scherps aan het begin tussen de twee ringen (bv een metalen nagelvijl) zodat ze van elkaar wijken. Dan schuif je de sleutel er zo op.