Hoe krijg ik meer inhoud in mijn keukenladen?

Ik heb een keuken laten plaatsen, met van die diepe lades ipv kastjes. Maar de zijschotten zijn heel erg laag! dus een hoog "voordeurtje" , een grote bodem, maar lage zijkanten. Vervolg, je kunt niet stapelen ( bijv broodtrommels enzo) want alles kukelt eruit. Wie herkent dit en heeft een tip?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit herken ik, want ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn lades. Voor de pannen geen probleem maar voor voorraden of plastic bakjes enz wel. De oplossing had ik snel gevonden, koop voor een prikkie placemats (ik had nog oude liggen) en zet die tegen de open zijkanten en het probleem is opgelost.

Kun je er misschien zelf houten verdeelschotten in zetten? Of anders plastic bakken...

Misschien kun je bij de doe-het-zelf wat triplex plankjes op maat laten zagen (of zelf zagen natuurlijk), die je vervolgens mooi lakt en tegen de lage zijschotjes aan monteert (met montagekit of met schroefjes). Even goed meten zodat je lades nog dicht kunnen met de zijschotjes er in.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100