Hoe krijg ik meer inhoud in mijn keukenladen?

Ik heb een keuken laten plaatsen, met van die diepe lades ipv kastjes. Maar de zijschotten zijn heel erg laag! dus een hoog "voordeurtje" , een grote bodem, maar lage zijkanten. Vervolg, je kunt niet stapelen ( bijv broodtrommels enzo) want alles kukelt eruit. Wie herkent dit en heeft een tip?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loenie, de moderne keukenlades hebben voor en achter een schot en aan de zijkanten een soort van stangetje bovenaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loenie dat klopt, maar alle lades zijn hetzelfde en dat is bij mijn beide dochters net zo in hun keukens.
Misschien heb jij geluk met jou lades.
Mijn vorige keuken was in een keukenwerkplaats gemaakt en die hadden wel alle lades aan de zijkanten dicht gemaakt.

Het beste antwoord

Dit herken ik, want ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn lades.
Voor de pannen geen probleem maar voor voorraden of plastic bakjes enz wel.
De oplossing had ik snel gevonden, koop voor een prikkie placemats (ik had nog oude liggen) en zet die tegen de open zijkanten en het probleem is opgelost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja!!!! geweldig idee, ik ga gelijk naar de Xenos! bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is gelukt. Ben blij.

Andere antwoorden (2)

Kun je er misschien zelf houten verdeelschotten in zetten?
Of anders plastic bakken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kun je bij de doe-het-zelf wat triplex plankjes op maat laten zagen (of zelf zagen natuurlijk), die je vervolgens mooi lakt en tegen de lage zijschotjes aan monteert (met montagekit of met schroefjes).

Even goed meten zodat je lades nog dicht kunnen met de zijschotjes er in.