Hoe krijg ik de stank van een rubberen kruik?

Een nieuwe kruik, gekregen van die lieve sint, alleen kan ik die geur echt niet verdragen ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
14.1K

Het beste antwoord

je kunt hem een nacht in de diepvries leggen dan gaat die rubber lucht eraf

wat ook helpt is een in warm water met soda een dag laten staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met je neus dicht een uur voor je naar bed gaat, de kruik achter in je bed schuiven. Het is even wennen. Ik hen ban de week ook een nieuwe kruik gekocht en hij ruikt niet lekker moet ik toegeven; naar rubber en dat is vies. Maar als je het bovenstaande doet heb je er vooraf even last van, maar daarna alleen maar de genoegens van warme voeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoi hoeverzinikeennickname,

de lucht zit natuurlijk aan de buitenzijde.
met azijn schoonmaken, dan ben je de lucht kwijt.

vul de kruik met water, zodat hij lekker bol staat.
dan kan je makkelijk met ruim azijn de boel schoonmaken.
als de azijnlucht is opgetrokken, is de rubberlucht ook weg.

veel suc6
groeten, Dré