wat wil mijn kat als ze in de badkamer staat te blèren?

ze heeft al douchewater gedronken én uit het bakje

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Waarschijnlijk kaviaar met champagne ;)

Dan wil ze de badkamer uit.

die van ons wil daar altijd geaaid, weet niet waarom daar liever dan elders, misschien omdat het er warmer is

als ze staat te bleren zal ze wel een schaap na willen doen

onder de douche

Dat doet eentje van mij ook, ik denk dat hij het gebler daar beter vind klinken, klinkt wat holler.

Onze kat blèrt ook, en hard ook. Ik ben al een keer of wat de trap opgerend omdat ik dacht dat hij pijn had of zo maar er is nooit iets aan de hand. Toevallig woont een broertje van hem bij ons in de straat, en die doet het ook.

hoe kunnen wij dat nu zeggen? je kent je eigen kat toch het beste. vermoedelijk zal ze een kroelpartij willen, maar het is ook mogelijk dat ze wil spelen, of een lekker hapje wil. als je kat al wat ouder is kan ze doof worden, en te pas en te onpas gaan bleren, zonder achterliggende oorzaak verder. geef haar om te beginnen maar een lekkere knuffel, dan zit je meestal wel goed.

Ik denk dat ze de ruimte prettig vind maar ze kan nergens lekker liggen. Zet er een kartonnen doos neer of een mandje om te testen of dit zo is.

Ze wil een knuffel of een aai, opgetild worden, brokjes, plassen, de badkamer uit..

misschien dat je je aan kleed?

ze zel het wel leuk vinden klinken of door de echo`s denkt ze dat er een andere kat is/terug staat te brullen. :)

Waarschijnlijk heeft ze gewoon door dat haar gemauw daar harder klinkt. Dus wat ze ook probeert te zeggen (dat kunnen wij niet weten), ze wil in ieder geval zéker weten dat je het goed hoort.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100