Waarschijnlijk kaviaar met champagne ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Dan wil ze de badkamer uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die van ons wil daar altijd geaaid, weet niet waarom daar liever dan elders, misschien omdat het er warmer is
amigo
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
C+, die van mij willen dat ook.
als ze staat te bleren zal ze wel een schaap na willen doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
onder de douche
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doet eentje van mij ook, ik denk dat hij het gebler daar beter vind klinken, klinkt wat holler.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vond het eigenlijk wel een sluitende verklaring, ik probeer wel eens een menselijke verklaring voor het gedrag van mijn katten in te zien. Daar zit ik natuurlijk fout, maar ik ben mens en zij zijn katten. Proberen ze mijn gedrag aan katten normen waarden te verklaren? (Waarom likt die rare veels te grote half naakte kat zich niet gewoon schoon en gaat hij in onze blerruimte in de lokale regen staan?)
Onze kat blèrt ook, en hard ook. Ik ben al een keer of wat de trap opgerend omdat ik dacht dat hij pijn had of zo maar er is nooit iets aan de hand.
Toevallig woont een broertje van hem bij ons in de straat, en die doet het ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe kunnen wij dat nu zeggen?
je kent je eigen kat toch het beste.
vermoedelijk zal ze een kroelpartij willen, maar het is ook mogelijk dat ze wil spelen, of een lekker hapje wil.
als je kat al wat ouder is kan ze doof worden, en te pas en te onpas gaan bleren, zonder achterliggende oorzaak verder.
geef haar om te beginnen maar een lekkere knuffel, dan zit je meestal wel goed.
Rieneke1
13 jaar geleden
Ik denk dat ze de ruimte prettig vind maar ze kan nergens lekker liggen. Zet er een kartonnen doos neer of een mandje om te testen of dit zo is.
13 jaar geleden
Ze wil een knuffel of een aai, opgetild worden, brokjes, plassen, de badkamer uit..
13 jaar geleden
misschien dat je je aan kleed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ze zel het wel leuk vinden klinken of door de echo`s denkt ze dat er een andere kat is/terug staat te brullen. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk heeft ze gewoon door dat haar gemauw daar harder klinkt. Dus wat ze ook probeert te zeggen (dat kunnen wij niet weten), ze wil in ieder geval zéker weten dat je het goed hoort.