ik ga bij me broer inwonen ik ga meetekenen op zijn huurcontract. wat zijn mijn rechten als hij het huis eventueel verlaat?

mocht hij het huis verlaten , kan ik dan blijven zitten en wat zijn mijn rechten dan??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

Je hebt , als de verhuurder akkoord gaat, gewoon huurbescherming. Per slot ben je dan ook huurder. Let er wel op dat er dan niet in het contract staat dat jullie ook alleen samen kunnen opzeggen.

Uiteraard moet je wel in staat zijn de huur alleen te kunnen betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij voor zijn huurcontract mee tekent heb jij er net zoveel recht op als hij volgens mij. Het huis dan he, dan heb ik het niet over de meubels.