Misschien een aardbeienplant?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het een els.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel bomen zijn kruisingen tussen soorten onderling, de zaailingen hiervan zijn niet soortecht en lijken meestal op een van de ouders.
Hierdoor is het soms moeilijk te zien welk soort het is.
De jonge boom op de foto is een soort Sorbus, dus een soort lijsterbes, niet de gewone.
De onderkant van het blad is zilverachtig, behaard.
Ze worden rond de 5 m. hoog en krijgen witte bloemschermen en oranje bessen, de vogels eten ze graag, poepen het restant met pitjes weer uit, en hoppa, er is weer een nieuw boom geboren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt MarcoCorleon, wat een eer!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, de verf was nog nat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahahahahaha
Volgens mij gewoon een beuk