Kan conifeer 4 dagen wachten tot plaatsen?

Ik krijg vandaag 12 m coniferen geleverd en wil deze dit weekend gaan plaatsen. Kunnen ze zo lang wachten?

Ze worden geleverd met de kluit in juten zak. Misschien nog tips ook voor het vochtig houden van de kluit?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (2)

kan makkelijk staan ze niet in de zon maak de kluit nog een keer nat
coniferen is net onkruid niet kapot te krijgen
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, dat is geen probleem. Er is komende week geen vorst verwacht en ook zullen ze niet uitdrogen. Coniferen kunnen niet goed tegen te natte voeten, dus zet ze niet zo neer dat er heel veel regenwater op of onder de kluiten komt. En ook geen extra water geven dus.
Inekez1