Ik wel ;-)

Hoewel het er uit ziet als een vreselijk enge mug, of een exotisch natuurlijk spiraaltje, is het een vlinder ; een vedermot, en vermoedelijk de windevedermot.

Op de foto heeft hij zijn vleugeltjes dicht (de zijtakken zeg maar) en zie je de "veren" niet, maar als hij vliegt vallen ze wel op. Het is een nachtvlinder, dus je zult hem niet vaak vliegend aantreffen.

In de derde link zie je de mot met vleugels in gesloten toestand, zodat je goed de overeenkomst met jouw foto kunt zien.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Waar verwijzen de eerste twee woorden naar?