Hoe maken ze het voetbalveld op het WK 2014 telkens weer zo snel proper voor de volgende match?

Telkens als ik naar het voetbal kijk op het WK zie ik dat tegen het einde van de match het veld er behoorlijk slecht bij ligt.

Het gras kapot getrapt door de spelers, maar voor de volgende match zie ik dat dit gras op één of andere magische wijze weer proper en net is?

Hoe kan dit nu? Gras groeit toch niet ZO snel aan (in 1 dag..)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Wat ze gebruiken zijn grasmatten. De matten die beschadigd zijn worden vervangen, die matten zijn lange stroken gras. Echt gras.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt!