Loungeset kussens vuil door andermans kat(ten), wat helpt?

Ik heb een grote loungebank in de tuin staan met grote zware kussens, die ik niet elke keer als ik naar bed ga of even van huis ga naar binnen wil sjouwen. Sta nu elke morgen op en dan zitten de kussens vol kattenhaar en smerige plekken en er zit ook al een eerste haak in. Veel mensen hebben katten in onze buurt, geen idee om welke kat het gaat. Wat kan ik hiertegen doen? Is er een spray die helpt, maar niet stinkt voor mensen en ook niet mijn kussens verpest? Of helpt een geluidapparaat ? Ik hoor het graag!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
6.1K

Antwoorden (1)

Je zou er een laken of kleed over kunnen doen avonds. Simpele oplossing....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar die smerige plekken komen er dan toch wel doorheen?
Misschien is een plastieken hoes beter?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja kan ook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt bij de zaak(mits het een goede zaak is) waar je de loungeset hebt gekocht een bijpassende hoezenset kopen.