Mag je nu in september een gazon van 200vierkantemeter nog vertikuteren in zaaien?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

Ja, dit is de beste tijd,de grond is nog warm,en het regent regelmatig, dus ik zeg doen.
Verleden week heb ik wat ingezaaid,en het komt nu al op.
Ik had overlegt met een tuinman en die vertelde dat het een
ideale tijd was.
Succes,want het is best een grote klus,hopelijk doe je het wel electrisch
en niet met de hand,anders is het bijna geen doen.

Toegevoegd na 1 uur:
Strooi er ook nog wat mest bij,is altijd goed voor het aanslaan van het gras.
burgos