Heb je nog zon op je terras (tuin) als 4 meter achter je tuin een huis staat? Onze tuin in 14 meter diep.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tuin op het zuiden?
Hoe hoog is huis achter je?
Ivana
10 jaar geleden
Behalve van het antwoord van Moordigger is ook nog het jaargetijde van belang. Hoe lager de zon staat hoe minder zon je overhoudt. ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ligt aan de stand van de zon en waar de zon op komt en onder gaat
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"en waar de zon op komt en onder gaat" :) Gokje....
Ik denk dat die in het oosten op komt en in het westen onder gaat.

Antwoorden (1)

Je hebt het dus over een huis op 18 m afstand van jouw huis.

Er mist wat informatie maar ik ga uit van een huis met een verdieping en een zolder met schuin dak. Als het huis twee verdiepingen heeft met een rechte muur wordt het wat minder. Verder ga ik uit van een tuin op het zuid-westen.

Wij hebben een tuin op het noord-oosten en we hebben een tuin van 8 meter diep en we hebben vanaf eind maart gewoon zon achter in de tuin. Jij moet dus altijd zon hebben voor je huis, dus tegen de pui aan, ook als het een huis is met een rechte muur op de tweede verdieping.