Betontegels en stoeptegels verven?

Hallo allen,

Ik heb van die lelijke grijze betontegels en stoeptegels in mijn tuin liggen en wil die schilderen. Het liefst in antraciet of zwart.

Betonverf of epoxy lijkt me te duur c.q. niet veilig i.v.m. de hoge laagdikte en uitglijgevaar.

Ik zoek een dun of impregneer achtig product wat de slipvastheid niet beinvloed en het liefst een kant en klaar product wat zo op te rollen of te kwasten is.

Wie heeft er goede ervaring met een product?

Vriendelijk dank,

John

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Als je persee je tegels wil verven dan kan je verf gebruiken die ze aan brengen op garage vloeren.
Behoorlijk slijtvast en alle viezigheid is makkelijk te verwijderen.
burgos