Waar kan ik een Nepeta Cataria plantje kopen?? (geen zaad)

ik heb namelijk zaad geprobeerd en dat ging niet goed.
daarbij zie ik hier nergens in intratuins nepeta cataria plantjes te koop.
ik woon in provincie groningen,.
maar weet iemand waar ik zoiets kan kopen, en dan ook echt Nepeta cataria?

geen andere soort nepeta
en geen zaad.

in mijn buurt lopen zo waar 8 katten die elke dag wel een wandelingetje doen in mijn tuin. inclusief mijn eigen kat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Bij de vakman. De echte tuinderij dus. De tuincentra hebben alleen de gangbare producten.
Misschien kan je een tuinderij via google vinden, gespecialiseerd in bijzondere tuinplanten. Hier zijn er wel een paar, maar dat is in het midden van het land.
Ivana