Wat is een mooie haag die goed groeit en best snel?

Is er ook iets met bloemetjes erin?

Mag best wild zijn, liever geen doorns

Hoogte van 1,20 tot 1,80 maximaal

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (5)

laurier, geeft veel groen en blijft groen. en soms ook witte bloemetjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook denken aan de
Liguster deze geeft ook witte bloempjes maar verwacht daar niet veel van. Voordeel is dat deze goed gesnoeid kan worden. Redelijk snelle groeier. Wil je een conifeer haag kun je denken aan de thyua occidentalis. Of een gele vorm de chamaecyparis
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is maar net wat je wil larie is een mooie maar ook bamboe is mooi en er zijn soorten die niet woekeren ( de hele tuin door gaan ook die van de buren) en blijven groen in de winter.En vlinders houden er ook van evenals vogels dus erg goede keus!,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.een.be/programmas/groenland/gemengde-haag

misschien is dit een leuk idee een gemengde haag...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kamperfoelie, wel tegen een gaasje op laten groeien. ook liguster is mooi, alleen in de winter kaal.