woningvereniging verplicht schutting in tuin te plaatsen?

Hallo,
ik kan via de wbv een huis huren maar nu is het geval dat iedereen in mijn tuin kan komen omdat er geen schutting staat en die staat wel bij alle andere huizen in de straat.
Is de wbv verplicht iets te doen zodat andere mijn tuin niet ongevraagd kunnen betreden?
Hun zeggen heel stellig wij doen niks aan deze tuin dat is jou probleem.
Graag advies van iemand die hier verstand van heeft?

Het betreft de tuin aan de achterkant van de woning (weet niet of dat enig verschil maakt dus vermeld het er maar bij)

Groetjes Marieke

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1.5K

Antwoorden (1)

Het is jou tuin. Dus jou verantwoording. En dus nee, je hebt geen recht op een schutting.