Is erwtensoep goed voor de vogeltjes?

Toevallig ben ik er een half uurtje geleden achtergekomen dat vogeltjes gek zijn op erwtensoep, zo erg zelfs dat ze gigantisch lopen te vechten. Had wat over en dacht laat ik het restje bij het voerplaatsje zetten. Maar is dit gezond voor ze?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
paulus811
14 jaar geleden
geen flauw idee wat t antwoord is, maar wel een erg leuke vraag!

Het beste antwoord

je kan er zelfs van die [vet]bollen van maken en ophangen voor ze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

op zich is het te zout, maar bij dit weer is het pakken wat je pakken kan.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke, dat zijn eigen gemaakte vetbollen ook en daar hoor ik niets over, dus het zel wel goed zijn. Maar de reactie die er nu nog steeds in mijn tuin gaande is. Van spreewen en roodborstjes tot eksters. Is in ieder geval leuk om te zien. Zal wel nieuw voor ze zijn.
Rieneke1
14 jaar geleden
het is zeker leuk om te zien, ik voer me suf op het moment :)
Met dit weer zijn ze niet kieskeurig, die vogeltjes zijn realistisch ze eten alles wat ze kunnen krijgen, zelfs erwtensoep...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Realisme is een eigenschap die niet bij dieren wordt aangetroffen.
Natuurlijk is snert wel goed voor de vogels( niet te zout natuurlijk) maar doe er dan gelijk ook war roggebrood door.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel het vlees en eventueel rookworst er eerst uithalen,anders
krijg je alleen maar meeuwen,denk ik. Op zich is snert wel wat zout,maar een enkele keer zal geen kwaad kunnen.