Als je een dubbelwandige plaat voor bv een kas wilt bestellen, waar moet je dan op letten?

Ik denk aan polycarbonaat en wil een systeem verzinnen waardoor ik er makkelijk een kasje van kan maken dat ik elk jaar weer verzet. Waarschijnlijk iets met haken die ik aan palen kan haken. Wil graag dat het vele jaren meegaat. Waar let je dan verder op?

Toegevoegd na 5 minuten:
Of heet het acrylaat. Wat is beter?

Toegevoegd na 5 minuten:
Of heet het acrylaat. Wat is beter?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Platen van polycarbonaat, zijn zeer sterk, volkomen u.v. bestendig, goed te zagen, schroeven en boren en laten meer licht door dan glas, zijn tevens door hun dubbelwandigheid prima isolerend. Heb er net een kasje van gemaakt.( zie foto) Platen gekocht bij Praxus, niet de dunste genomen en ook niet de dikste ( driedubbel) Geraamte gemaakt van tuinhout ( balkjes) Die zijn geinpregneerd. Heb er net een foto van gemaakt en je ziet dat ik panelen van hout heb gemaakt, die er weer uit kunnen. Het geraamte zelf kan je met houtdraadbouten in elkaar vast zetten, die kunnen dan ook weer uit elkaar Wil je het kasje verplaatsen, dan zit je wel met de windbestendigheid, want een kasje vangt heel veel wind. Mijn kasje is in de winter verwarmt tot 10 graden, wil je dat ook doen, dan moet alles wel goed sluiten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100