In principe kan het wel, als de plant nu al zijn blad duidelijk heeft laten vallen. Persoonlijk zou ik wachten tot een mooie dag in februari.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Najaar en winter zijn de uitgelezen periodes om te snoeien. Snoei net voorbij het geraamte van de boom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Lindeboom kan je zonder bezwaar, 12 maanden per jaar snoeien.
Wil je in het komende voorjaar snel blad, dan zou ik het nu doen.
Snoei je pas in het voorjaar, dan lopen ze wel 3 weken later uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je dan ook dit snoeisel gebruiken om te stekken? Of lukt dit niet bij Lindebomen?