Ik wil een pad van beton gaan gieten maar ik wil deze in de kleur van flagstones en mergel kleur (geel) wat moet ik hiervoor gebruiken?

Wat moet erin ik wil ze niet verven

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Tuin
1.3K

Antwoorden (2)

Beton kan met kleurstof of pigmenten gekleurd worden. Dat is verkrijgbaar bij de doe-het-zelf zaak of de bouwmarkt. Voor de juiste kleur kan je meer of minder van de kleurstof er bij doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je grote of kleine tegels wil maken moet je eerst zorgen voor een mal. In deze mal kun je strippen gebruiken dat je grotere en kleinere tegels kunt maken. Het beton dat je zelf wilt maken kun je kleuren met kleurstoffen die je in een goede doe-het-zelf-zaak kunt kopen. Maak zelf wel je beton in kleine hoeveelheden want het wordt vlug hard en beton wat overblijft kun je niet meer verwerken.