Welke vissen zitten er in mijn vijver?

In mijn vijver heb ik goudwindes,shibunkins en 1 zonnebaars.Nu heb ik diverse jonge vissen ± 2 jaar oud.
Ze zijn bruinachtig van kleur .

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je geen foto?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kan zoveel zijn, via vogels krijg je diverse vissen binnen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans via vogels is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein

Het beste antwoord

Shubunkin zijn karperachtigen en de jonge visjes van deze vis, krijgen vaak de wildkleur terug, dus bruin.
Maar als het shubunkins zijn dan moeten er ook wel wat gekleurde tussen zitten,die zijn vaak veel kleiner.
Zou ook nog kunnen dat je enkele jaren geleden waterplanten van iemand heb gekregen in de zomer waar goudviseitjes tussen zaten.
Goudvissen zijn de eerste 2 jaar meestal bruin van kleur.
Later worden ze rood maar nooit allemaal.
Goudwinden zijn het niet die zijn na enkele maanden al oranje, tevens moeten deze winden erg groot zijn willen ze zich voortplanten.