Welke haag wordt het snelst 1.80?

Het liefst eentje die altijd groen blijft en die je maar 1 keer hoeft te snoeien.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

De Cupressocyparis leylandii, is de snelst groeiende conifeer voor hagen , die je al redelijk groot kan kopen zodat je in een zomer al dicht zit.
Hij groeit op alle grondsoorten, kan goed tegen de wind en laat zich uitstekend snoeien.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een maal snoeien, liefst in augustus, is voldoende, wel de eerste paar jaar, stokken bij zetten, tegen scheef waaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed antwoord en die min zet ik even recht hoor ;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja wie geeft hier nu een min?
Iemand die het me niet gunt.
Leg er niet wakker van.
is al een poosje zo, maar ik heb er ook een die me alsmaar plusjes geeft, zoekt oude vragen op en geeft puntjes.
Brengt alles weer in evenwicht.
Dus ja, ze doen maar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook mensen die me minnen en die noem ik dan maar mijn minnaars, ik denk dus dat jij een minnares hebt, niet gek toch op onze leeftijd, ha,ha ;)

Andere antwoorden (2)

Wij hebben onze coniferen al op 2,5 meter gekocht. Nu moeten ze alleen nog wat dichter worden. Maar dat gaat best wel snel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligusterhagen, groeien snel en zijn makkelijk in het onderhoud. Ligusters hebben weinig verzorging nodig en zijn ook erg makkelijk te snoeien met een normale snoeischaar.