Hoe kom ik aan een betaalbare hor voor een naar binnendraaiend raam?

We hebben sinds kort kunststof kozijnen en de draai-kiepramen gaan naar binnen open. Er konden wel speciale horren meebesteld worden, maar die waren €100,- per stuk. De horren die ik in de bouwmarkten tegenkom zijn vooral bedoeld voor naar buiten draaiende ramen. Wie weet een oplossing (liever geen plakstrips!)
Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De fikszo maakt horren speciaal voor naar binnendraaiende ramen. het zijn inzethorren, die in het kozijn worden geplaatst. Via de link op de site, komt u bij verkooppunten, waar de horren verkocht worden. Staat geen prijslijst op de site, maar zou best een kunnen dat ze goedkoper zijn dat de 100 euro, die u noemt. Anders kunt u misschien inspiratie op doen op de site en zelf zulke horren maken. Is volgens mij niet een hele moeilijke klus.

Bronnen:
http://www.horren.info/vaak-gestelde-vrage...

Je zou naar een timmerman/klusjesman moeten gaan,om er 1, of meerder op maat telaten maken. Maar ik betwijfel het, of je dan goedkoper uit bent.

Met profiellatten van kunststof kun je zelf een raamwerk op maat maken en bespannen/nieten met horrengaas. Dit kun je dan aan de buitenkant van je kozijn monteren. Gaatjes boren en schroeven zal je niet aan ontkomen.

als je er aan de buitenkant bij kunt komen met ladder kun je bij xenos horrengaas kopen wat je bevestigd met klittenband zo heb ik het ook opgelost op een goedkopen manier en werkt uitstekend

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100