Waarom geeft koude knop kraan pas op t laatst water. warm doet t prima...?

De knop van t koud water van de keukenkraan zit niet vast maar geeft pas behoorlijk water als ik m helemaal open draai tot t bijna niet verder kan. Hij houd ook op met water geven voor ie helemaal dicht is. Warme knop en andere kranen in huis hebben geven problemen.

een jaar geleden
in: Interieur
1.3K

Antwoorden (1)

Het lijkt mij dat de afsluiter (het leertje/rubbertje) niet goed vastzit aan de draaiknop, waardoor deze laat reageert bij zowel open- als dichtdraaien.
een jaar geleden