Van wat voor hout is dit gemaakt en hou oud is het?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Interieur
1.4K
paulus811
3 jaar geleden
Omdat het geverfd is, kun je aan de buitenkant niet meer zien welk hout het is, maar vroeger werden dit soort kasten meestal van eiken gemaakt. Als je een foto van de binnenkant (die waarschijnlijk niet geverfd is) plaatst is het beter te zien
HannekeJanssen
3 jaar geleden
Het kan ook gewoon grenen zijn - dat kun je door de verf inderdaad niet zien. Het ziet eruit als een - mooie - moderne kast.

Antwoorden (1)

Is de kast oud en loodzwaar? Eiken
Best te tillen? Grenen, zeg maar grove den. Of vuren, fijnspar dus. Ziet niet uit als kersen.