Welke winkels verkopen veel maten fotolijstjes niet te duur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Interieur
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Digi,of normaal?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
normaal en dan de maat 50 keer 50 cm, kan hem nergens vinden tenminste niet bij marskramer action hema en blokker niet of ze waren elke keer op ofzo maar goed dan moet ik het denk ik maar verder weg zoeken de rest zit niet in mijn buurt

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Xenos, blokker, Hema
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker bij de Xenos hebben ze een groot asortiment voor weinig.
Action of Xenos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leenbakker, kwantum
13 jaar geleden
Bij de Xenos heb ik laatst een box gekocht met 10 verschillende fotolijsten voor € 15,00
zijn leverbaar in zwart, wit en zilver...

Ligt er natuurlijk aan hoeveel je er nodig hebt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikea, erg groot assortiment en niet duur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikea Hema en de V en D hebben een aardig assortiment voor een redelijke prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
euroshopper en de action of in de uitverkoop bij blokker/marskramer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op internet bij deze site:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meest bekende zaken zijn al genoemd, Xenos, HEMA, maar kijk ook eens op de markt rond, waarschijnlijk vind je daar ook het nodige voor weinig geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
action xenos de hema kringloop ikea