Kan je posters op muren van sierpleister plakken?

In mijn slaapkamer zijn de muren van sierpleister, ik vind het erg saai en wil graag posters opplakken. Zijn er speciale dingen voor? Of zijn er bijvoorbeeld dingen die ik er in Kan timmeren waar ik de posters op kan plakken?

4 jaar geleden
in: Interieur
2.2K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan: https://forum.fok.nl/topic/1056965?token=62b82bd21b5570fcda44bf8c17e00a86&allowcookies=ACCEPTEER+ALLE+COOKIES

Antwoorden (1)

Je hoeft de posters niet perse op te plakken, maar je kunt ze ook ophangen. Er zijn poster-strips te koopwaar je de posters in kunt schuiven en dan met een draad aan een spijkertje kunt ophangen.