Hoe zorg je er voor dat als je s’avonds in je kamer rookt dat de volgende ochtend je kamer terug fris ruikt?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Interieur
2.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als het is om stiekem te roken zo der dat je ouders er achter komen dan werkt dat alleen als zij zelf ook roken. Dan ruiken zij het niet. Een niet roker ruikt het echtwel de volgende dag.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Niet roken is het oplossing.

Antwoorden (2)

Gelukkig is er een eenvoudige manier om snel van die geur verlost te zijn. Hang een paar met azijn bevochtigde handdoeken in de kamer. De rook (en de dranklucht) zullen in de doeken trekken. Bespuit vervolgens nog eens de ruimte met een geurverdelger en al snel zal die sigarettengeur tot het verleden behoren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het gaat een hele toer worden je kamer weer fris te laten ruiken. Je kan natuurlijk gedurende de nacht je raam open zetten, maar dat zal niet voldoende zijn. De rook trekt namelijk in je haar, je kleding, je beddengoed, enz enz.
Fris zal dus wellicht een brug te ver zijn. Een ionisator of luchtreiniger kan wel iets helpen, maar verwacht geen wonderen. Het beste is om de volgende ochtend alles wagenwijd open te zetten en je bed te verschonen.