waar er zijn katoenen lakens voor volwassenbedden te koop, voorzien van broderie, ruches of kant?

ik zoek zowel eenpersoon- als tweepersoonlakens, voorzien van een kanten strook (aan laken en/of bijpassende sloop eventueel), engelse broderie of gewoon ruches. het moet katoen zijn, zonder synthetische vezels zoals polyester, omdat ik het wil kleuren.

Toegevoegd na 14 minuten:
ter info nog even meegeven: ik woon in BELGIE. Dus graag ofwel iets in België, of leverbaar in België enz...

8 jaar geleden
in: Interieur
1.4K

Antwoorden (1)

Mijn vrouw vindt dit soort lakens regelmatig bij de brocante- en curiosawinkeltjes die je in de meeste grote steden wel vindt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
liveisgreat
8 jaar geleden
ik heb al veel gezocht, hier in mijn stad niet te vinden helaas. en ik zou eigenlijk ook het liefst van alles nieuwe hebben, omdat die vaak beter bestand zijn tegen moderne wasmiddelen. maar misschien heeft je vrouw wel een trucje om hen beschermend te wassen...