hoe krijg ik alum. schalen schoon van het merk BOB?

Schaal van Bob vertoont corosserie puntjes hoe krijg ik deze schoon

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Interieur

Het beste antwoord

Als het echt corrosie is, dan krijg je die niet weggepoetst want dat zit in het metaal gevreten. Daar is niets aan te doen

Toegevoegd na 1 minuut:
corrosie is een ander woord voor roest, en dat krijg je ook zomaar niet weggewerkt zonder schuren en opnieuw verven. Als je dat aluminimum gaat schuren krijg je vale vlekken, en dat is ook niet mooi
anneliez
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Corrosie is een beschadiging van het aluminium. Het ontstaat doordat er iets te lang in staat. Zelfs schoon water kan corrosie veroorzaken.
Als het niet te diep is, kun je het aangetaste deel wegschuren, en daarna proberen de plek(ken) weer glad te krijgen met fijnere schuurmiddelen. Is het wel diep, dan is er niets tegen te doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt het met velgenreiniger proberen