Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke mat kan ik onder mijn bureau plaatsen om geluid te dempen voor mijn onderburen?

Ik ben een student en woon in een studentenhuis. omdat ik de vervelende neiging heb om met mijn voeten te gaan tikken als ik achter mijn bureau zit klaagt de kamer onder mij. Dit wil ik graag verhelpen.

Ik zoek een goed, geluiddempende mat voor een redelijke prijs.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
5.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik denk dat je dan voor een rubberen mat moet gaan die ook voor sport gebruikt wordt zoals deze;

http://www.fitness-seller.nl/rubberen-vloermat/

Beter is natuurlijk om je gewoonte proberen af te leren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er bestaan allerlei onderleggers voor onder bureaustoelen maar die zijn meestal hard en laten geluid door. Je kunt het beste naar en tapijtenwinkel of vloerbedekking winkel gaan, die hebben vaak coupons, overgebleven resten van allerlei tapijt, voor een prik te koop. Neem een stukje liefst wollen tapijt van een redelijke dikte. Nadeel, je bureaustoelen rijdt er niet gemakkelijk over, maar je hebt wel warme voeten en geen herrie met de buren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding