waar moet ik op letten bij het kopen van een boxspring?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
op letten dat het lekker ligt jja en het allerbelangrijkste is dat ie door het trapgat naar boven kan. ervaring bij ikea

Antwoorden (1)

hoe zwaar je bent. je hebt soft nediym en hard. als je bv. 80 kilo bent heb je een medium nodig. wanneer je op bed ligt mieten meerdere plekken van je lichaam het matras raken zodat je geen rug klachten of dergelijke krijgt omdat je ruggewerfel krom ligt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Goeie tips