Waar koop je grotere dekbedovertrekken?

Ik ben vrij lang, en heb een bed van 200cm bij 160cm. Nu was het kopen van een dekbed in die maat geen probleem, echter de dekbedovertrekken zijn altijd 200 bij 160 wat dus te klein is en de extra lengte teniet doet. Dus waar haal ik die langere dekbedovertrekken?

Toegevoegd na 1 uur:
Oops, correctie, mijn bed is 2.20 bij 1.60, foutje van mijn kant.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Interieur

Antwoorden (3)

Dekbedovertrekken zijn toch overal in Lits-jumeaux formaat te koop van 2.20 (2.40) bij 2.40.
V & D, Leen Bakker, Wehkamp enz.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik kan me wel voorstellen dat je toch een precieze maat wilt hebben. Bij Zalando zie onderstaande site 1.60 bij 2.10, dus al 10 centimeter gewonnen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zelfs bij de zeeman en wibra!
Ceeve
10 jaar geleden
Omvouwen en vastnaaien met een grote steek, luierveiligheidsspelden, klitteband
Ceeve
10 jaar geleden
Maar als je bed 1.60 bij 2.00 is dan slaap je toch veel prettiger onder een dekbed van een lits-jumeaux maat (2.20 bij 2.40) anders woel je je toch heel snel bloot ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op de markt kom je ze ook tegen
Ik snap niet wat je wilt: langer of breder.
Je zegt bed is 160 x 200.
Hoe groot is je dekbed dan?

Er zijn tegenwoordig juist heel veel dekbedovertrekken te koop
die langer zijn, tot 2.20 bijv.

https://www.trendybed.nl/dekbedovertrek/dekbedovertrekken-voor-lange-mensen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf al 11 jaar dekbedovertrekken van 240x220. Mijn matras is 180x220, maar je hebt ook matrassen van 210. Ikea heeft dekbedovertrekken(voordelig) en V&D, bij A&H ( overdekt winkelcentra) zit vaak een Lion winkel met alleen maar goedkope beddegoed spullen. Otto, Wehkamp. Zoek maar eens op google onder dekbedovertrek 160x200 en je zult verstelt staan.